SmartContent är innehåll
med mål och syfte.

Alla behöver innehåll. På webbplatsen och i sociala medier. Behovet är stort och det tar tid att producera. Därför är det vanligt att det produceras innehåll som inte bygger varumärket, eller stärker kundresan. Som inte samarbetar med dina viktiga sökord eller attraherar dina verkliga kunder. 

Vad är SmartContent? 

  • Texter skrivna för dina sökord så att du hamnar högre på Google.
  • Content som påvisar kundnytta och attraherar kunder.
  • Content som bygger ditt varumärke och ökar din gillabarhet.
  • Content som utvecklar din kundresa och skapar tillväxt.
  • Content som konverterar med tydliga budskap och smarta CTAs.

Vem behöver SmartContent? 

  • Du som inte har en Content Manager men behöver skapa innehåll.
  • Du som inte har tillräckligt mycket trafik till din webbplats.
  • Du som inte är nöjd med att bara driva trafik och inte få några konverteringar.
  • Du som behöver växa och funderar på Growth hacking.
  • Du som känner att du betalar för mycket din annonsering.
Prisexempel

Grund

För dig som är helt ny på online marknadsföring eller vill testa något nytt.

från 3.495 kr/månad

Prova på 30 dagar utan bindning.
Gratis uppstartsmöte.

Prisexempel

Plus

För dig som idag har en online närvaro, men känner att du inte får vad du behöver.

från 4.950 kr/månad

Prova på 30 dagar utan bindning.
Gratis uppstartsmöte.

Prisexempel

Extra­Plus

För dig som idag har en gedigen online närvaro, men betalar för mycket eller inte ser resultatet av investeringarna.

från 9.950 kr/månad

Prova på 30 dagar utan bindning.
Gratis uppstartsmöte.

SmartContent är en prenumerationstjänst.

Om du prenumererar på SmartContent så betalar du bara för det du behöver. Du slipper betala för dyra middagar, reklamfilmsresor och guld-cappuccino. Du använder din prenumeration till det du behöver. Det kan vara bloggar, landningssidor, mailutskick eller nästan vad som helst. Beprövade lösningar som ger resultat. Du bestämmer. Vi producerar. 

Jag vill också ha SmartContent

    Det som är nytt är
    inte alltid revolutionerande

    Ofta kan beprövade lösningar ge bäst effekt.

    Om du inte gillar det, gör
    nog inte andra det heller

    Var omtänksam och gillabar i allt ni berättar om er själva.

    Reklam behöver inte
    vara dyrt för att fungera

    Alla har råd med det som kan räknas hem direkt.

    Alla har tillgång
    till samma ”big data”

    Kreativitet och gott hantverk särskiljer dig från mängden.